Monday, July 14, 2014

can vs be able to

Definition:
Yuun to able ka matlab "kisi kaam ko krne k qabil hona" hy,  lekin "be able to" matlab hy "kisi kaam ko kr sakna", jese "can" ka matlab hy "kisi kaam ko kr sakna" 
Ferq sirf ye hy k present tense our past tense me "can" istamal hota hy, our future tense me "be able to" istamal hota hy.
Examples:
1. I can play cricket.
    (may cricket khel sakta hoon)
2. I could read when I was not blind.
   (may perh sakta tha jab may andha nhi tha)
3. I will can play cricket after the exams.
   (yeh jumla galt hy q k future tense me "can" istamal nhi hota)
4. I will be able to play cricket after the exams.
   (may exams k baad cricket khel sakoonga)
5. I will be able to lend you 1000 rupees after this month.
    (may tumhe is mahine k baad 1000 rupay udhaar de sakoonga)

No comments:

Post a Comment